Ekran-papier
TOP 10 – książki social media, które chcę przeczytać
Ambitny plan, lista 10 książek z tematyki Social Media do przeczytania w 10 miesięcy. Może się udać.
1.” Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu”, autorzy: Halligan Brian, Shah Dharmesh, cena: 35,49 zł, Empik
2. “Skuteczne Social Media”, autor: Anna Miotk, cena: 37,49 zł, Empik
3. “Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku”, autor: Dave Kerpen, cena: 39 zł, Empik
4. “Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę”, autorzy: Jason Falls, Erik Deckers, cena: 49 zł, Empik
5. “Twitter. Prawdziwa historia o bogactwie, władzy, przyjaźni i zdradzie”, autor: Nick Bilton, cena: 39,90 zł, Empik
6. “Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II”, autorzy: Jamie Turner, Reshma Shah, cena: 39,90 zł, Empik
7. “Socialnomics: How Social Media Transforms the Way We Live and Do Business”, autor: Erik Qualman, cena: 6,5 $, Amazon
8. “The Social Media Bible: Tactics, Tools, and Strategies for Business Success”, autorzy: Lon Safko, David K. Brake, cena: 4,90 $, Amazon
9. “The Art of Social Media: Power Tips for Power Users”, autorzy: Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick , cena: 12,85 $, Amazon
10. “Social Media Marketing: An Hour a Day”, autorzy: Dave Evans, Susan Bratton, cena: 4,10 $, Amazon